Okumanız Gereken 3 İpucu: Twitter’ı İşiniz İçin Daha İyi Kullanın

Okumanız Gereken 3 İpucu: Twitter’ı İşiniz İçin Daha İyi Kullanın

Twitter, sosyal medya dünyasının en büyük mecralarından bir tanesi. 140 milyondan fazla aktif kullanıcısı bulunan Twitter, işletmelerin aklına tek bir soru getiriyor; ‘Twitter’ı nasıl kullanmalıyım?’

Birçok işletme, markasını doğru hedef kitleye ulaştırmak ve satışlarını artırmak amacıyla Twitter’ı kullanıyor. Son birkaç yıldır daha da güçlenen Twitter’ın, 2017’de olduğu gibi, sonraki yıllarda da işletmelerin büyümesine destek olmaya devam edeceği kesin.

Twitter üzerinde yaptığınız işlemleri parça parça ayırıp inceledikten sonra, bu mecrada pazarlama çalışması yapıyor olmanın basit ve kolay olduğunu göreceksiniz. Twitter’ı yeni kullanmaya başlayan birçok işletme, iş yapmak için bağlantı kurmakla, ya da DM’ den satış yapma odaklı cevaplar vermekle çok vakit harcıyor. Eğer siz de bu yönde çalışmalar yapıyorsanız, çabanızı ve vaktinizi çok daha iyi ve doğru yönlerde kullanabilirsiniz.

3 Basit İpucu ile Twitter’ı Daha İyi Kullanın

Anketler:

Twitter’da anket oluşturmak, hedef kitle ile bağlantı kurmanın en güçlü yollarından bir tanesi. Buna sadece bir oy gözüyle bakıyorsanız, yanılıyorsunuz. Oylamaya katılan kullanıcılar yalnızca oy vermekle kalmıyor, anket sonuçlandığında bir de bildirim alıyorlar. Yalnızca bu da değil. Katılım sayısının yüksek olduğunu varsayarsak, ‘Twitter algoritması’ sizi günlük olarak daha çok kişiye ulaştırmaya başlıyor.

Tweet Alıntılama:

Başka bir kullanıcının tweetini alıntılayarak, pazarlama stratejinizde güçlü adımlar atmaya devam edebilirsiniz. ‘Her zaman çalışır’ teriminin en iyi örneklerinden birisi olan bu işlemle, yalnızca organik görüntülenmeler oluşturmuyor, alıntıladığınız kişiye bildirimin gitmesi sebebiyle de bir artı kazanıyorsunuz.

Fotoğraflar ve Videolar:

Şu ana kadar belirlenmiş olan istatistikler fotoğrafların etkileşim oranına %100, videoların da %250’ye kadar destek sağladığını gösteriyor. Bu size olağanüstü gibi mi görünüyor? Fotoğraf ya da video oluşturmanın çok zaman alabileceğini biliyoruz. Ancak istatistiklerde gördüğünüz üzere bu çalışmalar sosyal medyadaki varlığınızın bilinirliğini ve satışa yönelik geri bildirimleri artıracaktır.

Her Gün Kaç Tweet Atmalıyız?
İşiniz için twitter’ı gün içerisinde çok sık kullanmak zorunda değilsiniz. Eğer çok iyi, anlaşılır ve kullanıcı gözüne fayda sağlar içerikler oluşturuyorsanız her 8 dk da bir tweet atabilirsiniz J Fakat bu içerikler bu kadar sık çıkmıyor ise tavsiyemiz 12 saatte bir tweet atmanız olacaktır.

Etkileşimler, geri dönüşler ve yönlendirmeleri kontrol etmek için analytics izleme özelliğini kullanabilir ve tweetlerinizi bu yönde düzenleyerek hesabınızın gelişimine katkı sağlayabilirsiniz.

No Comments

Post A Comment