Arama motoru reklamlarında, reklam modeline göre tıklama başına ya da gösterim başına ücretlendirilirsiniz. Tıklama başına ödeyeceğiniz ücret ise başta sektörünüzdeki rekabet derecesine ve reklamlarınızın kalitesine göre değişmektedir.
Metin, görüntülü, dinamik ve yeniden pazarlama olmak üzere arama motoru reklamlarının birçok farklı modeli ve başarılı olması içinde birçok farklı dinamiği bulunmaktadır. Gerçek zamanlı açık arttırma ve arama motoru algoritmaları ile şekillenen bu reklamlar için Fellows’un dijital performans uzmanlarına güvenebilirsiniz.
Sektörünüz, web siteniz, hedef kitleniz ve var ise geçmiş dijital pazarlama verileriniz incelenerek, size en uygun arama motoru pazarlama stratejisini belirliyoruz. İşinde uzman ekibimiz, en güncel reklam yönetim teknolojileri ile en düşük maliyet ile en yüksek dönüşüm performansını almanız için tüm arama motoru reklamlarınızla ilgilenmektedir.
İşi uzmanlarına bırakın ve hemen bugün bizimle iletişime geçerek arama motoru pazarlama stratejinizi belirleyin!